Utleie

Stavanger Sanitetsforenings tilbyr utleie av flere lokaler.

Helsehus I og II inneholder kurs- og møtelokaler, kantine, gymsal, 48 kontorer som leies ut til helserelatert virksomhet og 18 studenthybler. Begge bygg har inngang fra Madlaveien 13, og ligger veldig sentralt i forhold til buss, tog og sentrum.

Bo- og aktivitetssenteret i Magnus Karlsonsgt 15 på Tjensvoll inneholder varmtvannsbasseng, kafé og aktivitetsrom.

Helsehus II

Niels Juelsgt. 10, 4008 Stavanger

Gymsalen i underetasjen
Gymsalen er 120 m2, og har scene, ribbevegg og parkettgulv.
Gymsalen leies ut til ulike typer kurs, dans, qigong, yoga osv. osv. Den egner seg ikke til ballspill, og leies ikke ut til fester/selskaper. På dagtid er det begrensninger m.h.t lydnivå på grunn av andre aktiviteter i bygget.

Studenthyblene
Studenthyblene ligger i 3. og 4. etasje. Det er 10 hybler a 20 m2 i 3. etasje, og 8 hybler a 15 m2 og stor takterrasse i 4. etasje. Ledige hybler annonseres på www.hybel.no.

Helsehus I

Schiøtzgt. 5-7, 4008 Stavanger

Aulaen i 1. etasje
Aulaen er 130 m2 og har ved normale forhold sitteplass til opptil 90 personer.
Lokalet leies ut til kurs, møter osv., og er utstyrt med projektor, overhead, DVD-spiller, lerret, flippover, whiteboardtavle, vanlig tavle, trådløs mikrofon, bredbåndtilknytning og trådløst nett.

Kantinen i 1. etasje
Kantinen kan leies til kurs, møter m.v., samt til barnedåp og konfirmasjon på dagtid. Kantinen kan deles i to deler, og har ved normale forhold totalt plass til opptil 80 personer.

Kantinen er ubetjent, og leietakere må derfor selv sørge for alt det praktiske i forbindelse med bevertning hvis ikke annet blir avtalt.
Dersom sanitetskvinner har ledig kapasitet, kan disse engasjeres av leietaker til servering, oppvask og rydding mv. for kr. 200 pr. time.

Møterom m/kjøkken i underetasjen
Møterommet har ved normale forhold plass til opptil 12-14 personer, er utstyrt med projektor, overhead, lerret og flippover, og kan leies til møter, kurs osv.

Bo- og aktivitetssenteret

Magnus Karlsonsgt. 15, 4021 Stavanger

Varmtvannsbasseng
Varmtvannsbassenget holder herlige 32-34 grader. Se mer info under fanen Basseng, Tjensvoll.

Kafé og aktivitetsrom
Leies ut til bryllup, konfirmasjon, barnedåp, åremålsdager, kurs, møter, julebord, firmafester osv. for inntil 50 personer.
Vennligst ta kontakt med senterleder Marianne Madland for nærmere informasjon og bestilling. Du finner hennes kontaktinfo til høyre på denne siden.
Ta kontakt for leie av lokaler
Vennligst ta kontakt med foreningens kontor for nærmere opplysninger og bestilling: